Monday, December 6, 2010

Memory

Tanggal 3.5.2010 lbh kurang pkul 1 lbh,.. aku tlah khilangan org yg ku syg... Abah...my father
Waktu itu hnya ALLAH yg mngtahui sgalanya,.. sdih aku mnerima smua ini...aku x sanggup..
ptotlaa.. sblum 2 3 hari itu aku tdak dpat tidur mlam.. nmun aku sabar dgn lidahku tdak brhnti mmbaca ayat2 suci Al-Quran..nsb baiklah ktika itu kak dbilik ostel ku, kak ti dan fizah mnemani aku,..
Keesokan harinya aku mngalami prkara yg sama... aku tidak sdap hati.. tiba2 dlam keadaan yg sunyi pntu bilikku dketuk,.. aku dngar nmaku dpanggil,.. aku ingatkan siapa, rupa2 nya teacher iaitu waden ostel dan mmbritahuku ada waris dtg untuk mgambilku,.. aku btanya knapa??? dia mmbritahu bhawa abahku iaitu bapa kndungku,.. tlah pergi mnghadap ilahi,.. lmah sgala tubuhku,.. hnya ALLAH yg mngtahui,..tiba2,
airmataku mngalir tnpa dsedari,.. stakat ini sajalah,.. aku mndoakan roh abah dan ibuku dicucuri rahmat,..
insyaALLAH....

No comments:

Post a Comment